piatok 10. mája 2013

Náušničky háčkované z drôtu 1.časť

Najlepší spôsob ako sa venovať viacerým záľubám naraz, je spojiť ich do jednej :-) A preto som sa aj ja rozhodla spojiť háčkovanie a drôtik s korálikmi.

Stručný návod:
1.r. 6 retiazkových očiek, spojiť pevným očkom
2.r. 4 retiazkové očká, do vzniknutého otvoru v strede urobiť* dlhý stĺpik, retiazkové očko* (opakujeme, kým nemáme krúžok pekne zaplnený - mne to vyšlo na cca 12 dlhých stĺpikov zo strieborného drôtu - to je 0,315mm, ale môže to byť aj 16 z medeného drôtu, ktorý má priemer presne 0,30mm - a tie 4 retiazkové očká na začiatku). Na konci spojíme pevným očkom.
3.r. *retiazkové očko, krátky stĺpik s korálkou* ukončíme pevným očkom
Drôtik zamotáme a schováme, aby ho nebolo visieť a neškriabal a pripevníme háčik do uší, alebo krúžok, ak vyrábame prívesok.

Potrebujeme:
- tenký medený bižutérny drôtik (ja som použila hrúbku 0,30mm)
- háčik (ja som použila háčik na vlnu č.2)
- koráliky (použila som 4mm bikóny)
- kliešte na odstrihnutie drôtu
Koráliky si na začiatku navlečieme na drôtik. Musíme navliecť všetky, ktoré budeme potrebovať, lebos drôtikom budeme pracovať priamo na cievke, nebudeme si z neho strihať nejaký kúsok

Uháčkujeme šesť retiazkových očiek (ja som prvé - začiatočné očko zatiahla plochými kliešťami, aby mi vznikol uzlík) a uzavrieme do kruhu pevným očkom
začiatok práce

pevné očko
pevné očko


Uháčkujeme štari retiazkové očká a do kruhu, ktorý nám vznikol háčkujeme dlhé stĺpiky a retiazkové očká






2.časť návodu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára